ZBIGNIEW GRZELCZYK
Zarządzający, to ekspert z wieloletnim doświadczeniem w branży doradczej.
Absolwent programu menedżerskiego EMBA przy AE w Poznaniu, studiów z zakresu Zarządzania oraz PR przy Uniwersytecie Łódzkim.
W okresie transformacji gospodarczej brał udział w licznych projektach związanych z restrukturyzacją i prywatyzacją przedsiębiorstw, a także profitability study (m.in. Elpo, KFM, Forte, Ariadna, Chemiskór, Pollena Eva, Łódź Lublinek Airport, Strategia Rozwoju Regionu Łódzkiego). Zajmował się również doradztwem w firmach konsultingowych (m.in. ORTEX Consulting, Intexim).
Od roku 1996 uczestnik innowacyjnych projektów strategicznych i operacyjnych wspierających rozwój bankowości detalicznej i korporacyjnej, m.in.: modelowego oddziału Internetowego w PBG Bank (1998r. - pierwszy w Polsce, pionier bankowości internetowej), PKO BP (rozwój oferty produktowej oraz NetBank Web - protoplasty iPKO), bankowości detalicznej BRE BANKU (marek MultiBank, mBank, agregatora finansowego Multiport, Aspiro) oraz bankowości mobilnej w FM BANK PBP SA.
W toku aktywności zawodowej zajmował stanowiska eksperckie, kierownicze, dyrektorskie oraz doradcze, uzyskując umiejętności z zakresu: przygotowywania i realizacji strategii biznesowych (w tym e/web marketingu), tworzenia i prowadzenia projektów rozwojowych w kanałach dystrybucji (oddział, Internet, contact centre), kształtowania wizerunku przedsiębiorstwa, przygotowania i realizacji kampanii reklamowych ATL i BTL. Posiada również doświadczenie w zakresie optymalizacji rozwiązań dotyczących komunikacji wewnętrznej w organizacji. Wdrożył kompleksowe projekty doradcze w zakresie segmentacji i portfelowania Klientów, standardów obsługi oraz zarządzania jakością.
Autor publikacji branżowych (m.in. Mystery Shopping. Narzędzie dla odważnych - Brief, Szpiedzy z ludzką twarzą - Home and Market, Sieć wspiera rady doradców - Puls Biznesu, Nie pozwól odejść klientowi - Newsweek banking, Przyszłość bankowości internetowej - Internet, Rynek badawczy: Małe i średnie… wreszcie!, PTBRiO).
Obszary aktywności biznesowej |
KOMUNIKACJA |
STANDARDY OBSŁUGI |
R & D |